Tvoje, moje a naše 2005 CZ Dabing Download

★★★★☆

Tvoje, moje a naše má skóre 5,7 z 10, na základě 8614 recenzí



Dennis Quaid a Rene Russo se dokonale hodí pro tuto neodolatelnou komedii o svobodných rodičích, kteří se vezmou jenom proto, aby neočekávaně narazili na bandu domácích vandalů – na vlastní děti! Admirál Frank Beardsley (Quaid), vdovec s osmi dětmi drží kormidlo své rodiny pevně v rukou. Frankův spořádaný život však změní kurs poté, co si z náhlého podnětu vezme dávnou lásku ze školních let Helen (Russo), volnomyšlenkářskou módní návrhářku s deseti dětmi. Pro diametrálně odlišné rodiny Franka a Helen je to souboj na první pohled. Děti proto přijmou společný plán – budou manželství sabotovat! Následuje děj, v němž žádné finty nejsou předem vyloučeny – domácí otevřený boj, který přináší komické momenty otřásající celým domem... a několik překvapení, která zahřejí u srdce.

Více informací




Tvoje, moje a naše 2005 CZ Dabing Download


Původní název : Tvoje, moje a naše
Scénář : Waled Fin
Žánr : životopisný - Komedie, Rodinný, Romantický
Jazyk : nissiiština
Délka : 159 minut
Režie : Kenia Manesh
Země : Írán

Výroba a distribuce
Distribuce : Antenna TV
Rozpočet : 25 229 685 USD
Produkční společnosti : Matar Productions
Tržby : 34 429 180 USD
Premiéra : 28. červen 1996

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Abubakar Jubayer
Hudba : Naly Bev
Hlavní role : Dariush Arienne
Kamera : Hindi Ethaniel
Střih : Cham Angelic
Produkce : Terianne Brannon

Související články

Tvoje moje a naše Yours Mine and Ours 2005 Č ~ Dennis Quaid a Rene Russo se dokonale hodí pro tuto neodolatelnou komedii o svobodných rodičích kteří se vezmou jenom proto aby neočekávaně narazili na bandu domácích vandalů – na vlastní děti Admirál Frank Beardsley Quaid vdovec s osmi dětmi…

Tvoje moje a naše 2005 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Tvoje moje a naše Dennis Quaid a Rene Russo se dokonale hodí pro tuto neodolatelnou komedii o svobodných rodičích kteří se vezmou jenom proto aby neočekávaně narazili na bandu domácích vandalů – na vlastní děti Admirál Frank Beardsley Quaid vdovec s osmi dětmi drží kormidlo své rodiny pevně v rukou

Tvoje moje a naše video Online videa 3gp videa ~ Dennis Quaid a Rene Russo se dokonale hodí pro tuto neodolatelnou komedii o svobodných rodičích kteří se vezmou jenom proto aby neočekávaně narazili na bandu domácích vandalů – na vlastní děti Admirál Frank Beardsley Quaid vdovec s osmi dětmi drží kormidlo své rodiny pevně v rukou Frankův spořádaný život však změní kurs poté co si z náhlého podnětu

Tvoje moje a naše — Česká televize ~ Hollywoodská rodinná komedie Tvoje moje a naše 1968 režie Melville Shavelson sice příliš nesouzněla s dobou v níž byla uvedena do kin ale přesto anebo právě proto se stala populárním diváckým hitem

Tvoje moje a naše Yours Mine and Ours 2005 Č ~ Tvoje moje a naše Yours Mine and Ours Scénář vlastně nehraje žádnou úlohu vůbec vás nemusí zajímat kdy se naše hlavní dvě postavy v podání Quaida a Russo vezmou jak se jejich vztah vyvíjí nebo kdy se rozvedou protože to ve filmu stejně neuvidíte

Tvoje moje a naše video Online videa 3gp videa ~ Tvoje moje a naše Video Trailery Filmy Seriály Další video Přidat do oblíbených Zavřít Email příjemce Email odesílatele Jméno příjemce Text vzkazu Moje chůva upírka Daruj krev Petra Janů Moje malá premiéra travesti Divoké kočky

Tvoje moje a naše 2005 Informace o filmu ~ Nejnovější informace k filmu Tvoje moje a naše Yours Mine and Ours 2005 právě na vaší obrazovce

Tvoje moje a naše Prima Max ~ Tvoje moje a naše Frank vdovec s osmi dětmi drží kormidlo své rodiny pevně v rukou Jeho spořádaný život ale změní kurs poté co si z náhlého podnětu vezme volnomyšlenkářskou dávnou lásku ze školních let Helen která má dalších deset dětí

Hledejte Tvoje moje a Uložto ~ Tvoje moje a naše Dennis Quaid Rene Russo Dean Collins 2005 cz dab

Hledejte tvoje moje a nase Uložto ~ Plný dům S05E21 Tvoje moje a naše Yours Mine and Ours DL


Get updates in your Inbox
Subscribe