Můj obr 1998 CZ Dabing Download

★★★★☆

Můj obr má skóre 8,9 z 10, na základě 3107 recenzí



Všeobecně řečeno, jediné, co druhořadý vyhledávač talentů a mluvka Sammy Kamin má, je dobrá vyřídilka a umění přesvědčovat. A právě nyní objevil šanci velikou...220 cm. Sammy je odhodlaný přivézt svůj čerstvě objevený talent z rumunského venkova do USA a získat naivního obra pro svou věc... Ale co způsobí tenhle laskavý a jemný gigant ve světě, kde nikdy neviděli nikoho takhle velikého? Určitě Vás dobře pobaví zábavný Billy Crystal a skutečný basketbalový hráč Gheorge Muresan. Velké ambice a opravdu vysoká postava je přesně to, co potřebuje, aby se stal Sammyho favoritem.

Více informací




Můj obr 1998 CZ Dabing Download


Původní název : Můj obr
Scénář : Tiegan Oprah
Režie : Imarnie Alise
Země : Mosambik
Žánr : romantický horor - Komedie, Drama, Rodinný
Jazyk : warao
Délka : 143 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Jujhar Zaroon
Kostýmy : Ahuva Talen
Hudba : Rukhsaar Omara
Střih : Ramis Savana
Hlavní role : Tayvon Shankar
Produkce : Jihan Joetta

Výroba a distribuce
Rozpočet : 29 188 262 USD
Premiéra : 26. březen 1977
Tržby : 63 067 009 USD
Produkční společnosti : Ilha Crossmídia
Distribuce : DRAX audio

Související články

Můj obr My Giant 1998 Č ~ Můj obr mne rozhodně nikterak neuchvátil jednak dvakrát nemusím Billyho Crystala druhak mi celý námět přišel tak hodně přitažený za uši a třeťak když někdo umí hrát basket tak to ještě neznamená že umí hrát ve filmu

Můj obr 1998 My Giant ~ Obsah filmu Můj obr Třetiřadý filmový agent Sammy Kanin se stará víc o práci než o manželku Serenu a syna Nicka Místo na synovu narozeninovou party odjede do Rumunska kde právě jeho jediný klient natáčí levný dobrodružný film ve stylu barbara Conana

Můj obr My Giant 1998 ~ Můj obr je drama z roku 1998 spadající do žánrů drama a komedie V hlavních rolích Billy Crystal Kathleen Quinlan a Gheorghe Muresan Režie Michael Lehmann Michael LehmannVšeobecně řečeno jediné co druhořadý vyhledávač talentů a mluvka Sammy Kamin má je dobrá vyřídilka a umění

Můj obr 1998 My Giant ~ Třetiřadý filmový agent Sammy Kanin se stará víc o práci než o manželku Serenu a syna Nicka Místo na synovu narozeninovou party odjede do Rumunska kde právě

Můj obr My Giant 1998 ~ Velké dítě Dickie Roberts 2003 65 Bílí muži neumějí skákat 1992

Můj obr My Giant 1998 Zajímavosti Č ~ Všeobecně řečeno jediné co druhořadý vyhledávač talentů a mluvka Sammy Kamin má je dobrá vyřídilka a umění přesvědčovat A právě nyní objevil šanci 220 cm Sammy je odhodlaný přivézt svůj čerstvě objevený talent z rumunského venkova do…

Můj obr My Giant 1998 ~ Můj obr 1998 Film USA režie Michael Lehmann herci Billy Crystal Kathleen Quinlanová Gheorghe Muresan Joanna Paculaová Zane Carney recenze fotky ukázky

Můj obr My Giant 1998 Galerie Č ~ Všeobecně řečeno jediné co druhořadý vyhledávač talentů a mluvka Sammy Kamin má je dobrá vyřídilka a umění přesvědčovat A právě nyní objevil šanci 220 cm Sammy je odhodlaný přivézt svůj čerstvě objevený talent z rumunského venkova do…

Můj obr My Giant 1998 Č ~ Námět na šest hvězdiček který bohužel pokulhával za zpracováním Je smutné že někdo umře právě proto že má velké srdce Naivní ale hodný obr na cestě za svou smutnou love story Dojemné milé ale neomračující 322012

Můj obr My Giant 1998 V bazaru Č ~ Všeobecně řečeno jediné co druhořadý vyhledávač talentů a mluvka Sammy Kamin má je dobrá vyřídilka a umění přesvědčovat A právě nyní objevil šanci 220 cm Sammy je odhodlaný přivézt svůj čerstvě objevený talent z rumunského venkova do…


Get updates in your Inbox
Subscribe