Dej mi své jméno 2017 CZ Dabing Download

★★★★☆

Dej mi své jméno má skóre 6,5 z 10, na základě 9819 recenzí



Film natočený na motivy stejnojmenné knižní předlohy amerického spisovatele Andrého Acimana zobrazuje příběh dospívajícího chlapce Elia (Timothée Chalamet - Interstellar), který tráví dovolenou na severu Itálie se svou rodinou v létě 1983. Klidný život 17-letého mladíka rázem změní student Oliver (Armie Hammer - The Man from UNCLE), do kterého se Elio beznadějně zamiluje. Zakázaný vztah plný vášně však s sebou přináší i velké překážky a zklamání.

Více informací




Dej mi své jméno 2017 CZ Dabing Download


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Adrien Kirah
Střih : Adesuwa Abbas
Kamera : Kamala Mohab
Kostýmy : Stanton Merel
Hlavní role : Ruthann Ronar
Produkce : Abukar Azeezah

Původní název : Dej mi své jméno
Délka : 164 minut
Země : Keňa
Žánr : experimentální - Romantický, Drama
Jazyk : dalmátština
Scénář : Yiannis Cemile
Režie : Lukman Savera

Výroba a distribuce
Distribuce : Goatsbeard Entertainment
Produkční společnosti : Stromboli Pictures
Tržby : 75 588 692 USD
Informace o vydání : 16. únor 1933
Rozpočet : 80 637 807 USD

Související příspěvky

Dej mi své jméno Call Me by Your Name 2017 Č ~ Když si rodiče sedmnáctiletého Elieho pozvou do své velké italské vily na léto hosta jejich syn z toho není vůbec nadšený Zpočátku se zdá že toho s pohledným americkým 24letým studentem Oliverem nemají mnoho společného když však spolu začnou…

Dej mi své jméno – Wikipedie ~ Dej mi své jméno v anglickém originále Call Me by Your Name je romantický film z roku žie se ujal Luca Guadagnino a scénáře James ímek je inspirován stejnojmennou novelou od Andrého to třetí a poslední film trilogie Desire Mé jméno je láska 2009 a Oslněni sluncem 2015 Odehrává se v roce 1983 v Itálii kde se vypráví příběh

Dej mi své jméno 2017 Celý film český CZ Sk dabing HD ~ ☟☟☟ clicklinkbellowwatchfullhdmovie ☟☟☟ ☠ Dej mi své jméno Celý film český CZ dabing ♕ ☠ Watch NOW https

Dej mi své jméno 2017 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Dej mi své jméno Film natočený na motivy stejnojmenné knižní předlohy amerického spisovatele Andrého Acimana zobrazuje příběh dospívajícího chlapce Elia Timothée Chalamet Interstellar který tráví dovolenou na severu Itálie se svou rodinou v létě 1983

Dej mi své jméno Andre Aciman Knihy Dobrovský ~ Román Dej mi své jméno se čtenářem nezachází v rukavičkách nedělá si žádné iluze a je zcela nezapomenutelný Sdílet 0 kategorie Knihy » Beletrie » Young Adult » Romantika » LGBTQ Nakladatel booklab datum vydání 2019 isbn 9788075298812

Dej mi své jméno 2017 Sleduju Online ~ Online film Dej mi své jméno Když si rodiče sedmnáctiletého Elieho pozvou do své velké italské vily na léto hosta jejich syn z toho není vůbec nadšený Zpočátku se zdá že toho s pohledným americkým 24letým studentem Oliverem nemají mnoho společného když však spolu začnou trávit více času začne mezi nimi vznikat něco mnohem hlubšího než je přátelství

Dej mi své jméno filmová obálka Knihkupectví Luxor ~ Dej mi své jméno filmová obálka fascinace a touhy vzrůstá a oba mladíci začínají opatrně prozkoumávat své pocity V hloubi jejich duší se zrodí láska trvající šest týd Zobrazit celý text

Dej mi své jméno Call Me by Your Name 2017 Č ~ Dej mi své jméno za výše jmenovanými příliš nezaostává i zde sledujeme delší film v poklidném snad trochu až rozvleklém tempu v podstatě bez příběhu a přitom zásluhou nápaditého střihu krásného settingu skvělých hereckých výkonů a především geniální hudby jsme do něj vtaženi a užíváme si každou minutu sledování Ï když už jsme podobný

Dej mi své jméno André Aciman Databáze knih ~ Kniha Dej mi své jméno Přidat komentář marie3541 předevčírem Tuhle khihu bych si asi


Get updates in your Inbox
Subscribe