Můj budoucí přítel 2011 CZ Dabing Download

★★★★☆

Můj budoucí přítel má skóre 6,9 z 10, na základě 1522 recenzí



Archeolog P-A-X-497/341, vědec z daleké budoucnosti, objeví při vykopávkách v troskách lodi na dně vyschlého moře kufřík, v němž jsou peníze a kniha o lásce od spisovatelky Elisabeth Barretové. Ve 32. století nic takového jako láska a to, co s ní souvisí, neexistuje, jelikož všechny neracionální věci, které lidem působily utrpení, byly eliminovány. P-A-X se rozhodne vrátit do minulosti, aby zjistil, co láska, vášeň a sex byly. Setkává se s Elisabeth, kterou pozná podle fotografie v knize, a i když se chová poněkud podivně, Elisabeth k němu pojme sympatie. Má ovšem už přítele Richarda, který ji zrovna požádá o ruku, a navíc se P-A-X dostane do sporu se zákonem, protože bankovky, které našel v kufříku, použil, ale ty se FBI nějak nezdají. P-A-X se musí urychleně vrátit do své budoucnosti, ale na Elisabeth nemůže přestat myslet a ona si rovněž uvědomuje, že se zamilovala. A tak se P-A-X vrací do minulosti znovu, tentokrát o něco dřív...

Podrobnosti




Můj budoucí přítel 2011 CZ Dabing Download


Původní název : Můj budoucí přítel
Scénář : Concetta Vainavi
Žánr : splatter - Komedie
Jazyk : tok pisin (tpi)
Délka : 151 minut
Režie : Maaida Sirat
Země : Brazílie

Výroba a distribuce
Distribuce : Pampa Production
Rozpočet : 20 438 757 USD
Produkční společnosti : sisu production
Tržby : 57 042 374 USD
Premiéra : 27. červen 1948

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Ilwad Karish
Hudba : Briany Joaquim
Hlavní role : Jameelah Caitline
Kamera : Ellys Erikas
Střih : Josuha Elyza
Produkce : Shayon Suyash

Související příspěvky

Můj budoucí přítel My Future Boyfriend TV film 2011 ~ Archeolog PAX497341 vědec z daleké budoucnosti objeví při vykopávkách v troskách lodi na dně vyschlého moře kufřík v němž jsou peníze a kniha o lásce od spisovatelky Elisabeth Barretové Ve 32 století nic takového jako láska a to co s ní…

Můj budoucí přítel 2011 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Můj budoucí přítel Archeolog PAX497341 vědec z daleké budoucnosti objeví při vykopávkách v troskách lodi na dně vyschlého moře kufřík v němž jsou peníze a kniha o lásce od spisovatelky Elisabeth Barretové

Můj budoucí přítel 2011 TV film My Future Boyfriend ~ Můj budoucí přítel TV film Zobrazit všechny 2 Nahrát obrázek My Future Boyfriend Další název Cesta do minulosti Žánr komedie romantick

Můj budoucí přítel My Future Boyfriend 2011 ~ Můj budoucí přítel je fantasy TV film z roku 2011 spadající do žánrů fantasy komedie romantický a scifi V hlavních rolích Sara Rue Barry Watson a Fred Willard Režie Michael Lange Michael LangeArcheolog PAX497341 vědec z daleké budoucnosti objeví při vykopávkách v troskách

Můj budoucí přítel My Future Boyfriend ~ Shrnutí toho nejzákladnějšího o filmu Můj budoucí přítel My Future Boyfriend

Hodnocení TV filmu Můj budoucí přítel My Future ~ Můj budoucí přítel je fantasy TV film z roku 2011 spadající do žánrů fantasy komedie romantický a scifi V hlavních rolích Sara Rue Barry Watson a Fred Willard Režie Michael Lange Michael LangeArcheolog PAX497341 vědec z daleké budoucnosti objeví při vykopávkách v troskách

Můj budoucí přítel CELÝ FILM ONLINE ZDARMA 2011 CZ ~ Můj budoucí přítel 2011 celý film český dabing Můj budoucí přítel 2011 kino praha zdarma online Můj budoucí přítel celý film cz 2011 Můj budoucí přítel celý film česky 2011 cz Můj budoucí přítel sledování filmů online 2011 jak sledovat filmy Můj budoucí přítel 2011 filmy online etelka ⭐⭐⭐⭐⭐ Můj budoucí přítel premiera sbírka filmy 2011 hodinky

Můj budoucí přítel 2011 csfd celý film cz 4k sledovat ~ Můj budoucí přítel 2011 celý film český dabing 🥇 Můj budoucí přítel celý film česky 2011 cz Můj budoucí přítel sledování filmů online

Můj budoucí přítel online online můj budoucí přítel ~ Můj budoucí přítel online Můj budoucí přítel celý film 2011HD — CZfilm online ️Watch Můj budoucí přítel 2011 movie 4k uhd Now ⬅️ Můj budoucí přítel synopsis Můj budoucí přítel 2011 csfd celý film Archeolog PAX497341 vědec z daleké budoucnosti objeví při vykopávkách v troskách lodi na dně vyschlého moře kufřík v němž jsou peníze a kniha

Jindřiška 28 Můj budoucí manžel si přeje abych mu po ~ Jindřiška 28 Můj budoucí manžel si přeje abych mu po svatbě vykala a starší muže Když jí jednoho takového osud přihrál byla šťastná Až časem se ukázalo že její nový přítel má sklony k jistým nezvyklostem Vyžadoval po „Ano můj pane“ Byla totiž neděle Mohlo by Vás zajímat Marie 25


Get updates in your Inbox
Subscribe