Můj miláček Brouk 1968 CZ Dabing Download

★★★★☆

Můj miláček Brouk má skóre 8,3 z 10, na základě 9988 recenzí



Herbie je auto. Ale ne obyčejné auto. Je to auto s vlastní hlavou, pravou duší závodníka, která je zrozená vítězit vždy a všude. Tento Wolksvagen „Brouk“ se jednoduše nedá jen tak lehce odbýt. Nepodceňujte ho, protože se vám to nemusí vyplatit.

Podrobnosti




Můj miláček Brouk 1968 CZ Dabing Download


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Joshkun Garrison
Střih : Swathi Gergana
Kamera : Lanika Maheen
Kostýmy : Ellamay Jedidiah
Hlavní role : Sunraj Lucilla
Produkce : Zeynep Dawood

Původní název : Můj miláček Brouk
Délka : 152 minut
Země : Togo
Žánry : dobrodružný - Komedie, Rodinný, Fantasy
Jazyk : jakutština (sacha, sašština)
Scénář : Rya Jishnu
Režie : Bailey Aaran

Výroba a distribuce
Distribuce : Illuminati Films
Produkční společnosti : NBC Enterprises
Výnos : 69 085 899 USD
Informace o vydání : 28. lednu 1983
Rozpočet : 53 428 715 USD

Související příspěvky

Miláček Herbie The Love Bug 1968 Č ~ Miláček Herbie je zároveň poklidná pohádková podívaná a na druhou stranu zase šílená blbost se spoustou otřesných triků Hlavně když jedou v autě tak je vidět že jedou před plátnem Celkově je to taková pohádková komedie s obrovskou reklamou na VW Brouka Můj auťák Brouk 2005

Můj miláček Brouk 1968 FILMTORO ~ Je film Můj miláček Brouk dostupný online či ke stažení na Netflixu iTunes nebo Google Play S českými titulky či dabingem Máme podrobné srovnání

Můj miláček Brouk The Love Bug 1968 ~ Můj miláček Brouk 1968 Film USA režie Robert Stevenson herci Dean Jones Michele Leeová David Tomlinson Buddy Hackett Joe Flynn recenze fotky ukázky

Můj miláček Brouk 1968 ~ Můj miláček Brouk je dobrodružný film z roku 1968 spadající do žánrů dobrodružný fantasy komedie rodinný a sportovní V hlavních rolích David Tomlinson Buddy Hackett a Max Balchowsky Režie Robert StevensonHerbie je auto Ale nie len také obyčajné auto Je to auto s vlastnou

Můj miláček Brouk celý film 1968HD — CZ’film online ~ Můj miláček Brouk cz dubbing 1968 celý film česky Můj miláček Brouk 1968 celý film cz online hd csfd Můj miláček Brouk celý film cz 1968 Můj miláček Brouk celý film česky 1968 cz Můj miláček Brouk sledování filmů online 1968 jak sledovat filmy Můj miláček Brouk 1968 filmy online etelka ⭐⭐⭐⭐⭐ Můj miláček Brouk premiera sbírka filmy 1968 hodinky Můj

Můj miláček Brouk 1968 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Můj miláček Brouk Herbie je auto Ale ne obyčejné auto Je to auto s vlastní hlavou pravou duší závodníka která je zrozená vítězit vždy a všude Tento Wolksvagen „Brouk“ se jednoduše nedá jen tak lehce odbýt Nepodceňujte ho protože se vám to nemusí vyplatit

Můj miláček Brouk Love Bug The 1968 ~ Herbie je auto Ale nie len také obyčajné auto

Můj miláček Brouk 1968 filmy zdarma online cz sledovat ~ Title Můj miláček Brouk Můj miláček Brouk žánr Komedie Rodinný Fantasy Můj miláček Brouk posádka Robert Stevenson Bill Walsh Don DaGradi George Bruns Edward Colman Cotton Warburton Carroll Clark John B Mansbridge Hal Gausman Emile Kuri Můj miláček Brouk datum vydání 6 April 19 5 4 Můj miláček Brouk runtime 107 Minutes Můj miláček Brouk

Můj miláček Brouk 1968 Ke stažení ke zhlédnutí ~ Můj miláček Brouk ke stažení z hellspy jednoduše kliknutím na tlačítko nahoře Na IMDB ještě není uvedeno hodnocení pro tento film Počet minut filmu 108 Můj miláček Brouk online ke zhlédnutí na službě prehrajto spustíte kliknutím na tlačítko výše Režie v podání Robert Stevenson nemá chybu

Popis filmu Můj miláček Brouk ~ Popis filmu Můj miláček Brouk Jim je automobilový závodník kterému se příliš nedaří Žije společně se svým kamarádem Tennesseem který dělá ze starých nepojízdných aut umělecká díla a zároveň pomáhá Jimovi udržovat jeho závodní stroj v chodu


Get updates in your Inbox
Subscribe