Polib mě na rozloučenou 1982 CZ Dabing Download

★★★★☆

Polib mě na rozloučenou má skóre 6,7 z 10, na základě 3990 recenzí



Jolly Villano byl nejen výborným a slavným choreografem, ale také temperamentním a okouzlujícím mužem, kterému dělala trochu problémy manželská věrnost. Nyní jsou tomu již tři roky, co zemřel, a jeho žena Kay na drobné hříchy dávno zapomněla. Přesto se dlouho neodvažovala vrátit do společného domu, který by jí manžela opět připomněl. Nakonec ale podlehne naléhání Ruperta Bainese, poměrně nudného profesora egyptologie, za něhož se hodlá za pár hodin provdat. Možná není tak báječným společníkem, jako byl Jolly, ale zato má Kay jistotu, že jí bude věrný. Návštěva známých míst však Kay převrátí život vzhůru nohama. Setká se zde totiž s duchem mrtvého Jollyho, který se nedokáže smířit s myšlenkou, že by se Kay provdala za takového suchara. Je na čase, aby jí někdo připomněl staré zlaté časy a svatbu překazil...

Více informací




Polib mě na rozloučenou 1982 CZ Dabing Download


Výroba a distribuce
Informace o vydání : 12. prosinec 1932
Produkční společnosti : CUNY TV
Tržby : 17 738 924 USD
Rozpočet : 33 752 497 USD
Distribuce : FINCH

Původní název : Polib mě na rozloučenou
Scénář : Bejna Arslan
Žánry : road movie - Komedie, Fantasy
Délka : 168 minut
Země : Svazijsko
Jazyk : jakutština (sacha, sašština)
Režie : Asghar Corvin

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Tayah Yonatan
Hudba : Nazariy Gabby
Produkce : Margene Saimonas
Hlavní role : Gavan Rashaad
Kostýmy : Laci Barira
Střih : Nimisha Chael

Související stránky

Polib mě na rozloučenou Kiss Me Goodbye 1982 Č ~ Polib mě na rozloučenou Kiss Me Goodbye Nyní jsou tomu již tři roky co zemřel a jeho žena Kay na drobné hříchy dávno zapomněla Přesto se dlouho neodvažovala vrátit do společného domu který by jí manžela opět připomněl Nakonec ale podlehne naléhání Ruperta Bainese

Polib mě na rozloučenou 1982 Kiss Me Goodbye ~ Obsah filmu Polib mě na rozloučenou Snoubenci Kay Villanová Sally Fieldová a Rupert Baines Jeff Bridges mají krátce před svatbou Kay je již tři roky vdova a a Rurpert je trochu snobský egyptolog

Polib mě na rozloučenou Prima LOVE ~ Polib mě na rozloučenou Vzpomínky jsou ale silné a Sally se začne zjevovat duch zesnulého muže aby jí zabránil ve svatbě… Americká komedie 1982

Polib mě na rozloučenou Kiss Me Goodbye 1982 ~ Polib mě na rozloučenou 1982 Film USA režie Robert Mulligan herci Sally Fieldová James Caan Jeff Bridges Paul Dooley Claire Trevorová recenze fotky ukázky

Polib mě na rozloučenou Kiss Me Goodbye 1982 ~ Polib mě na rozloučenou je fantasy film z roku 1982 spadající do žánrů fantasy komedie a romantický V hlavních rolích Sally Field James Caan I a Jeff Bridges Režie Robert MulliganJolly Villano byl nejen výborným a slavným choreografem ale také temperamentním a okouzlujícím muž

Polib mě na rozloučenou Kiss Me Goodbye 1982 ~ Některých manželů se prostě chudinky vdovy nezbaví ani po jejich smrti Ale aby jim duchové mluvili i do nových sňatků to už je příliš Jolly Villano byl nejen výborným a slavným choreografem ale také temperamentním a okouzlujícím mužem kterému dělala trochu problémy manželská věrnost

Polib mě na rozloučenou 1982 Kiss Me Goodbye ~ Polib mě na rozloučenou Nahrát obrázek Kiss Me Goodbye Žánr komedie romantick

CZ Polib mě na rozloučenou 1982 Celý Film Online ~ Polib mě na rozloučenou Kiss Me Goodbye 1982 Č Polib mě na rozloučenou Kiss Me Goodbye Nyní jsou tomu již tři roky co zemřel a jeho žena Kay na drobné hříchy dávno zapomněla Přesto se dlouho neodvažovala vrátit do společného domu který by jí manžela opět připomněl Nakonec ale podlehne naléhání Ruperta Bainese poměrně nudného profesora egyptologie za něhož se

Polib mě na rozloučenou 1982 Ke stažení ke zhlédnutí ~ Snímek Polib mě na rozloučenou celý režíruje Robert Mulligan Světová premiéra snímku proběhla roku 1982 Online ke zhlédnutí je snímek po kliknutí na odkaz výše Polib mě na rozloučenou online ke zhlédnutí na službě prehrajto spustíte kliknutím na tlačítko výše Původní název filmu zní Kiss Me Goodbye

Polib mě na rozloučenou Kiss Me Goodbye ~ Shrnutí toho nejzákladnějšího o filmu Polib mě na rozloučenou Kiss Me Goodbye


Get updates in your Inbox
Subscribe