Zrcadlo, pověz mi... 1990 CZ Dabing Download

★★★★☆

Zrcadlo, pověz mi... má skóre 6,8 z 10, na základě 4832 recenzí



Dospívající dívka se společně se svou matkou přestěhují do tajemného domu. Dívka se postupně seznamuje se svým novým okolím a dostane se až ke starému zrcadlu, kterému se začíná svěřovat. Zrcadlo se chová tak, že vše vypadá na to, že dívku vyslyší a také chápe její problémy. V jistém okamžiku se fantazie přeměňuje na realitu a zanedlouho se nevinná hra mění na nelítostný souboj nadpřirozeného zla s nevinností.

Podrobnosti




Zrcadlo, pověz mi... 1990 CZ Dabing Download


Původní název : Zrcadlo, pověz mi...
Scénář : Takiyah Damari
Žánr : rodinný - Horor
Jazyk : lugandština (lg)
Délka : 142 minut
Režie : Nehaan Halina
Země : Irsko

Výroba a distribuce
Distribuce : Riverwolf Productions
Rozpočet : 94 062 745 USD
Produkční společnosti : Leopard Films
Výnos : 43 626 178 USD
Informace o vydání : 21. duben 1908

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Lavonne Kati
Hudba : Roshaun Nicodem
Hlavní role : Kimberli Ruman
Kamera : Ashmitha Harsha
Střih : Sonah Shalanda
Produkce : Ilhan Orgesa

Související příspěvky

Zrcadlo zrcadlo pověz Blog ~ Zrcadlo zrcadlo pověz 18 05 2020 80527 kdo čování všichni známe Vnitřně jsem zarezonoval Naštěstí jsem si to včas uvědomil ovládl a pochopil že mi tento malý človíček nastavuje zrcadlo Jiné zrcadlo Zrcadlo ve kterém se vidím v jiném světle Sám sebe z vnějšku nevidím ale vidím se

Zrcadlo pověz 1990 ~ Zrcadlo pověz Horor USA 1990 104min Samotářská Megan si v novém městě nemůže najít přátele tak se spřátelí z démonem Režie Marina Sargenti Hrají Karen Black Yvonne De Carlo William Sanderson Rainbow Harvest Kristin Dattilo Ricky a další

Zrcadlo pověz Mirror Mirror 1990 Ve filmotéce ~ Uzavretá teenagerka Megan sa spolu so svojou spoločensky založenou matkou po smrti otca sťahuje do nového mesta Dom ktorý kúpili má medzi starousadlíkmi zlú povesť povráva sa totiž že v ňom prebývajú temné sily Predchádzajúci majitelia z…

Zrcadlo pověz 1990 online ke zhlédnutí Filmy ~ Online Zrcadlo pověz Dospívající dívka se společně se svou matkou přestěhují do tajemného domu Dívka se postupně seznamuje se svým novým okolím a dostane se až ke starému zrcadlu kterému se začíná svěřovat Zrcadlo se chová tak že vše vypadá na to že dívku vyslyší a také chápe její problémy

ZRCADLO ZRCADLO POVĚZ Morgana Archiv ~ ZRCADLO ZRCADLO POVĚZ Získat odkaz žeo DD Nuže když si stoupnu před zrcadlo ihned se mi v něm objeví obrazodraz mého obličeje Ihned buňky v mém těle Na to jsem ji odpověděla že je mi to jedno že to dál povedu tak jak to je Ona mi na to řekla že ve skutečnosti jsem jiná takže proč

Pověz mi zrcadlo… – fe ~ Pověz mi zrcadlo… Posted on 7122019 2592020 by Gaaba S každým významným objevem či vynálezem s rozšířením nových znalostí nebo výrobků v rámci lidské společnosti dojde k určitému posunu i ve vědomí lidí

Zrcadlo zrcadlo pověz ~ Nabízíme vám taková zrcadla která budou výborně vyhovovat vašim potřebám se každý den krášlit a zároveň výborně ladí se stylem Vaší předsíně koupelny nebo ložnice Velmi praktické je zrcadlo s organizérem pro všechny nepostradatelné maličkosti

ŽENAIN Zrcadlo pověz ~ Zrcadlo pověz mi kdo je na světě nejkrásnější Říkáte si to někdy Díváte se doma často do zrcadla Jeden z mých prvních ranních pohledů patří mé tváři v zrcadle Že bych byla vždy nadšená to se říci nedá Ale je nepostradatelné

Pověz mi zrcadlo… HomeInCube ~ Pověz mi zrcadlo… Od Jana Christian 31072019 Sdílet Tweet Sdílet Sdílet Jednoznačně nejkrásnější zrcadlo mají v Kavárně co hledá jméno Že tam přece žádné není Bingo A nevzpomínám si že bych ho kdy nějak zvlášť postrádala

Galerie Zrcadlo zrcadlo pověz mi ~ Zrcadlo zrcadlo pověz Autor yasyas všechny fotografie tohoto autora 10 5 2008 0931 přijde mi málo světla v pravý části obličeje na rozdíl od levý tvrdý a taky mi nesedne rozložení holek vzadu ta vlevo se mi líbí jak pohledem tak pózou


Get updates in your Inbox
Subscribe