Marley a já 2008 CZ Dabing Download

★★★★☆

Marley a já má skóre 6,4 z 10, na základě 3947 recenzí



Novomanželé John a Jenny Groganovi (Owen Wilson a Jennifer Aniston) se rozhodnou, že opustí drsné zimy Michiganu a začnou nový život na slunné Floridě. A aby těch změn nebylo málo, pořídí si roztomilého, šestikilového labradora Marleyho, který se během pár týdnů změní v padesátikilový parní stroj, plný nezkrotitelné energie. Takto začíná film režiséra Davida Frankela (Ďábel nosí Pradu), který popisuje 13 let života se psem, života, který někdy – a to dost často – připomíná soužití s nevypočitatelným uragánem. A tak John a Jenny Groganovi sledují, jak Marley slintá po nově natřených zdech, cupuje všechno na kousky, žere polštáře a kytky, pije vodu ze záchodu a honí pošťáka. Marley na oplátku zase sleduje život svých páníčků, jejich úspěchy i prohry, změnu práce a pomáhá jim svým živelným způsobem překonávat všechny nástrahy spojené s rozrůstající se rodinou. Ze všeho nejvíc jim však připomíná, že život nejsou jen starosti, ale hlavně velká zábava.

Více informací




Marley a já 2008 CZ Dabing Download


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Artem Ariane
Střih : Matus Jonti
Kamera : Simrat Shannen
Kostýmy : Abdul Sydnee
Hlavní role : Amreena Ashwina
Produkce : Frankee Locklyn

Původní název : Marley a já
Délka : 144 minut
Země : Namibie
Žánr : hororová komedie - Komedie, Rodinný
Jazyk : somálština (so)
Scénář : Marcello Kelston
Režie : Valters Dolce

Výroba a distribuce
Distribuce : Animo Productions
Produkční společnosti : Connect
Tržby : 27 630 038 USD
Informace o vydání : 14. říjen 1977
Rozpočet : 58 226 039 USD

Související příspěvky

Marley a já Marley Me 2008 Č ~ John a Jenny sledujú ako Marley slintá po čerstvo namaľovaných stenách trhá všetko na kúsky žerie vankúše aj kvety pije vodu zo záchoda a naháňa poštára Marley na oplátku zase sleduje život svojich pánov ich úspechy aj prehry zmenu práce a pomáha im svojím živelným spôsobom prekonávať všetky nástrahy spojené s rozrastajúcou sa rodinou

Marley a já 2008 online ke zhlédnutí ~ Online Marley a já Novomanželé John a Jenny Groganovi Owen Wilson a Jennifer Aniston se rozhodnou že opustí drsné zimy Michiganu a začnou nový život na slunné Floridě A aby těch změn nebylo málo pořídí si roztomilého šestikilového labradora Marleyho který se během pár týdnů změní v padesátikilový parní stroj plný nezkrotitelné energie

Marley a já – Wikipedie ~ Marley a já v originále Marley Me je romantická komedie z roku 2008 od režiséra Davida Frankela Film měl v Americe premiéru 25 prosince 2008 a v Česku premiéru 12 března 2009

Marley a já aneb Život s nejhorším psem na světě John ~ 70Kč John Grogan Mnoho podobných knih skladem 📚 Vydal Ikar 2012 Doprava za 80Kč Marley a já aneb Život s nejhorším psem na světě

Marley a já John Grogan vaše internetové ~ Labrador Marley má však k takovému psímu hrdinovi daleko Když si ho John s Jenny přivedou domů nestačí se divit Kde je ten mírný inteligentní a přizpůsobivý pejsek kterého slibovaly kynologické příručky

Marley a já – knihy po všech stránkách ~ A právě i s touto druhou psí stránkou se musí potýkat hlavní hrdinové knihy Marley a já což ovšem napovídá i podtitul Život s nejhorším psem na světě Pokud máte rádi psy či jste nějakého toho chlupatého ničitele měli dokonce doma je tato kniha přímo pro vás

Marley a já John Grogan ~ Marley a já je jedna z knih u které nedokážete udržet slzy Já jsem teda konec prořvala jak malá holka ale to já vždy když se jedná o zvířátka V knize sledujeme osudy Marleyho pejska který do rodiny Johna a Jenny přijde jako malé štěňátko a zůstává s nimi zatím co se jejich rodina rozrůstá a řeší různé životní překážky

Marley a já celý film cz dabing a tak john a jenny ~ Marley a já CZ dabing 2008 19 Vyměřený čas HQ 720p CZ DABING CELÝ května 31 2018 in 2008 celý film česky Komedie Rodinný Marley a já

Marley a já 2008 Obsazení herci a tvůrci ~ John Marley a já aneb Život s nejhorším psem na světě 2005 česky Ikar Praha 2007 51

Marley a já TV program – televizní programy všech stanic ~ Marley a já 1715 1930 sobota 2 leden Herci J Anistonová O Wilson K Turnerová E Dane Rodinná komedie USA 2008 Novomanželé John a Jenny Groganovi se rozhodnou že opustí drsné zimy Michiganu a začnou nový život na slunné Floridě


Get updates in your Inbox
Subscribe